Yellow dress

Hei dere skjønniser! Har dere en fin søndag? Jeg sitter her og gleder meg så sinnsykt til neste søndag nå, for da sitter vi på flyet til NYC! Endelig er det min tur til å oppleve denne byen, håper- og tror at den lever opp til forventningene. Igår hadde vi en superfin lørdagskveld, med vorspill her hos oss, før vi dro en pitteliten tur på byen. Ble igrunn litt tidlig kveld, og det er deilig for formen idag kjenner jeg, klar for tur i skog og mark med lille Pocovenn og en fin annen venn, hihi. Igår slo jeg til med knallgul kjole fra Kouture, de har så ufattelig mye fint i butikken sin! Og servicen fra jentene er bare helt upåklagelig, de er så fantastiske og gode de jentene der altså. En fryd og være på besøk hos de. Den er så fin i ryggen, gleder meg til å bruke denne i Miami! WOHO, den blir knall når man har fått litt fresh brunfarge. Kjolen finner dere HER og hos Kouture på Arkaden. Var den ikke fin? Gul er jo sommerens HOTTE farge også! Nå skal søndagen nytes 🙂 Håper dere har en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg