Yellow dress

Det er ingen hemmelighet at søndager er min favorittdag i uken. Hvor man bare kan tusle rundt hjemme, og ikke gjøre noe. Elsker det! Sove litt, titte litt på tv, spise god mat, slappe av på sofaen, tulle seg inn i pleddet – og bare nyte dagen uten noe stress. Idag har jeg ingenting jeg skal rekke heller, deilig! Det ble en litt hard helg med to dager ut på rad, så ekstra deilig med en hjemmedag. Igår hadde vi en TOPP dag! Med vin og middag på Bølgen & Moi før vi hadde vorspill her hjemme hos oss. Endte opp på Monkey Bar og hadde det supergøy. Siden solen skinte, fikk jeg endelig brukt den gule kjolen min fra Kouture igjen, ELSKER den! Kjolen finner dere her. Nå skal jeg dra med meg Gard og Malene på Nighthawk Diner, NAM! Hello Milkshake & burger. GOD SØNDAG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg