Yawn

Oh my, jeg er trøtt som en strømpe! Kom meg i seng rundt halv ett i natt, og tror dere jeg fikk sove? Neida! Bare litt, minimalt.. Kanskje 2 timer tilsammen. Tror dette er en av de få gangene jeg faktisk har klart og sovne på ett fly. Håper det er lenge til jeg skal stå opp klokken 05 igjen . . Planen var egentlig å krype opp i sengen en liten time igjen nå, men jeg har så forferdelig mye å gjøre – så jeg får bare … Våkne! Vel hjemme i leiligheten i Ålesund igjen, min kjære hentet meg på flyplassen. Nå har jeg fått på meg kosedressen – frokosten, sjokomelken, te’en og alt det namnammet der står på bordet – og jeg er “klar” for å innta en hel dag med hjemmekontor. Ikke så veldig spennende dag med andre ord. Men det må gjøres! Hadet! Står ikke på humøret selv hvor trøtt jeg er vet dere, happy face! Jeg har forresten kåret 3 vinnere som stikker av med premier fra Midsona konkurransen.

  • Nora – som stikker av med alle produktene fra Cosmopolitan!
  • Frida & Oda Amalie – som får selvbruner- og påføringsvott fra St.Moriz!

Gratulerer jentene, sjekk mailen deres ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg