xmas wrapping

GOD MORGEN fra kontoret ♥ Igår fikk jeg endelig begynt å pakke inn julegavene. Jeg elsker å pakke inn julegavene selv, det er veldig kos ved det synes jeg. Innpakking og julemusikk ♥ I år som i fjor er jeg inspirert av naturfarger, og i år med hint av grønt. Synes det ble litt koselig. Passer fint under hvert et tre disse?


Julegavepapir & bånd Home & Cottage | Stjerner Kremmerhuset | Til og fra lapper Panduro

Nå er det virkelig nedtelling til hjemreise, vi kjører hjemover allerede fredag – og blir i Ålesund i to netter før vi drar hjem til vakreste Midsund. Åh, jul med din glede sier jeg bare ♥ Siste dag på kontoret før jul faktisk, siden jeg har møter hele dagen imorgen så rekker jeg ikke innom. I tillegg skal det vaskes, pakkes og ordnes klart til hjemreise. Vi skal faktisk være bortreist i 2,5 – 3 uker! Wææ, det blir deilig det. Avslapping på høyt nivå. Gledes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg