Wrap it in

15152409_10158287243290355_1800920253_oMake someone happy ♥

Jenter, her har dere årets beste julegave tips til søstre eller venninne, og en aldri så liten gave til dere selv også (om dere ikke allerede har lest disse bøkene,da… De er jo så bra!)

Jeg begynte å lese Calendar Girl bok nummer 1 i sommer, og ble fullstendig hekta. En typisk Lene-bok. Klarte ikke å legge den i fra meg, og leste den ganske fort ferdig for å si det forsiktig! Så gikk jeg og trippet og ventet til bok nummer 2 kom i butikkene tidligere i høst. Og nå har alle fire kommet! Gjett om jeg gleder meg til å lese ferdig de to siste! Spørs om jeg klarer å vente med begge to, men den siste skal jeg i hvertfall spare til julen, når jeg skal hjem og ikke skal gjøre annet enn å ha på meg pysjamas, og grave meg ned for å lese bok. Kosete ♥

15205713_10158287243295355_1817977468_o15152487_10158287243310355_1691357393_oBøkene handler om Mia Saunders (som jeg digger btw) .. Hun jobber som servitør, og har store skuespillerdrømmer.. Men, faren hennes har mye gjeld, og Mia vil hjelpe han å betale den ned. Og hun trenger mye penger, fort.. Hun får derfor en jobb hos tanten sin, som driver et eskorte firma.. Jobben går ut på at hun må tilbringe én med en rik kjekkas, og når en måned har gått – drar hun videre til en ny.. Hun tror jo at jobben er enkelt, og at hun kan skru av alle følelser, meeeen – sånn går det da altså ikke, hehe. Hun møter ganske mange forskjellige typer folk, og jeg må innrømme at jeg liker alle så langt! Veldig spennende bøker, og hittil har jeg ikke kjedet meg ett sekund.. Spennende vet dere!

IMG_3665

 

Under kan dere kjøpe de forskjellige bøkene :
Forført
Begjært

Besatt
Elsket

15205613_10158287243315355_1902107018_oFlere julegave-tips kommer etterhvert ♥

8 kommentarer
    1. Hei
      jeg liker å lese din blogg. Jeg lurte på hva er dine råd/tips til noen som skal begynne å blogge??

      1. Hei! Så koselig takk! Så spennende da, hmm du må oppdatere jevnlig, spre det i andre kanaler, være kreativ og ha godt og varierende innhold i innleggene <3 <3 Lykke til!

    2. Elsker bloggen din Lene. Du er SÅÅ inspirerende 😀
      Jeg lurer på om du kan lage et innlegg om hva du ønsker deg til jul?
      Klem <3

    3. Elsker disse bøkene!! Sååå spennende 🙂 Leste den første på ferie i sommer, brukte i grunn bare 1 dag ved solsengen.. Hah <3 Håper du har en superfin dag, skjønne deg!

    4. Såg nettopp på videoen #endagmedlene. Veldig kjekk video, MEN såg du kastet sminkepads/bomullspads i do… ALDRI kast noe annet enn dopapir i do!!!! ALDRI bomullspads, ALDRI q-tips… Dette samler seg opp og klogger opp røyrene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg