WOW!


– Ready to celebrate my own collection with my good friends yesterday – Hva skal man si? Jeg er rett og slett overveldet over alle fine tilbakemeldinger, lykkeønskninger, støtte og glede fra dere og alle andre igår. For en fantastisk dag!Faktisk så fantastisk at til og med min far sier han felte et par tårer på kvelden, da han var så stolt og glad over all omtale av meg igår. DET varmer hjertet mitt, og dere varmer hjertet mitt. Så tusen, tusen takk for alle fine kommentarer igår, det setter jeg umåtelig pris på! Det er jaggu meg en GOD gjeng med lesere, familie, venner og bekjente jeg har med og gjøre. En riktig heldig jente!  BIK BOK er så fornøyd med alle tilbakemeldiger igår også, nyheten ble virkelig godt motatt i alle kanaler, så det er kjempegøy for både meg og de. Vi har jo jobbet hardt for dette, så det er gøy å se at det blir motatt på en så positiv måte.  Dagen igår var bare så fin, var et stort glis hele dagen jeg. Fikk tatt en liten kaffefeiring med Helen på dagtid, lunsj og kos med Gard og pappa (som overraskende nok plutselig var i byen, snilling) og til slutt feiring med en hel GOD gjeng med venner på Lille Asia, med god mat, drinker og vin. Det var på sin plass synes jeg! Og idag pakker vi bilen og drar til fjells. Kunne ikke blitt stort bedre enn det.  Jeg gleder meg til fortsettelsen, behind the scenes videoer, bilder av hele kolleksjonen, frokostevent, lanseringsturné, lanseringsfest og ikke minst – å slippe kolleksjonen i BIK BOK sine butikker. For en drøm! Gleder meg til å dele alt dette med dere fininger fremover ♥ WEARING : Dress Mango
Jacket Lindex
Shoes Steve Madden / Kouture

Nå skal jeg komme meg ut av sengen å pakke, treningstøy, mariusgenser og koseklær er det som skal i bagen- skal bli deilig med en helg på fjellet altså. Deretter skal jeg dra avgårde for å hente lille Emma, som er hunden til Hege. Vi skal nemlig være hundebarnevakt i helgen, og hun skal selvfølgelig være med oss på tur. Det blir så kos ♥ GOD HELG til alle dere. Setter pris på dere må dere vite!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg