Workout gear

SOL, crispy høstlukt ute, nytt treningstøy og masse treningsmotivasjon ♥ En motivasjon i seg selv er jo faktisk å føle seg vel, og jeg elsker dette nye trenings-settet som jeg og Hege fant igår når vi var på trilletur med lille Jonah (som bare er 4 uker gammel og helt fersk) SÅ nydelig at jeg smelter. Og mammaen hans STRÅLER, så godt å se ♥

Tilbake til trenings-settet! Det er i en hvitaktig-lyseblå farge – og jeg synes det er superfint! Kan kombineres med andre ting, og aller helst svart eller hvitt for min del.

Idag har vi gjort markløft, mageøvelser, strikk-øvelser og forskjellige øvelser til armene. Jeg er helt ferdig- men fortsatt masse energi innabords! Nå kan helgen (snart) starte! Gleder meg allerede til neste økt på mandag! Merker så fort forskjell når man trener styrke kontinuerlig- og er flink å spise sunt, og mye!

Nå har jeg nettopp fått bilder av gulvet, det skal tørke nå – og oljes, SÅ ER DET KLART! Jeg kan ikke tro det her jeg sitter. I tillegg har jeg idag også fått bilder av vaskene til toalett og bad som er spesial-designet og produseres i Hong Kong. Men de bildene skal jeg spare- for jeg har innmari lyst å vise dere de live når de kommer til Norge! Jeg har også snakket med en møbelsnekker som skal lage dører, og en veldig spesiell seng til leiligheten og det kribler i hele magen.

MEN- et spørsmål til dere. Se for dere at det ikke er ramme rundt sengen, det er rett og slett et stort trestykke! Hehe. Vanskelig å forklare, men poenget er at på det trestykket skal det ligge en madrass- oppå der. Og på begge sider blir det trestykke til overs, slik at jeg kan ha det som nattbord. Poenget ; Jeg etterlyser en spesiell madrass. Ikke en sånn vanlig som man har i sengene, vet dere. Men en tynnere, mykere, nesten som en tykk, tykk, tykk dyne – skjønner dere? Hehe – ja. Det er vanskelig å forklare, og enda vanskeligere å finne. Men om noen skjønner hva jeg mener og vet hvor jeg får fatt i en sånn – plis del det med meg så blir jeg SÅ glad! ♥

33 kommentarer
    1. Hei Lene,
      Du tenker kanskje på en shikibuton eller en futon madrass? Jeg kjøpte min i ren ull både utenpå og inni samt en madrassebeskytter i ull (Jeg har barn oppi, med alt det innebærer av uhell, men kan være kjekt å ha uansett). Ull er jo naturlig selvrensende, og midd trives ikke i det, så det vil jeg anbefale. Her kjøpte jeg min: https://www.etsy.com/no-en/shop/HomeOfWool
      Vår madrass er ganske tynn (8 cm), men vi liker å ligge hardt. Vet ikke hvordan de tykkere madrassene er, men tror de generellt er litt harde.
      Angående sengen, det kan være lurt å ha sprikler eller ihvertfall luftehull under madrassen, så det ikke dannes fukt. Det ser jo allikevel ut som en plattformseng så lenge det ikke synes rund kantene. Hvis du dropper det, så er det lurt å rulle opp madrassen ganske ofte.

      1. Hei!! 🙂 Se her ja! Dette så jo veldig bra ut!! Jeg må nok teste litt tror jeg, og se. Jeg liker jo å ligge litt mykt 🙂 <3 Takk for supre tips Elvira! Stor klem

    2. Du kan vel ikke ligge på en tykk-tykk-tyykk “dynemadrass” på et “trestykke” uten å ødelegge ryggen din- det er en grunn til at man har fjær i madrassen?

    3. Hej Lene!

      Glæder mig til at se det færdige projekt! Følger med herinde hver dag 🙂 Jeg er dansk, som du sikkert kan se på min skrive facon..
      Har du prøvet at kigge på de forskellige top madrasser Ikea tilbyder. Jeg havde på et tidspunkt en stor kingsize top madras som lå ovenpå min seng, og den var rigtig tung, blød og tyk, og jeg brugte den endda alene som madras på gulvet en enkelt gang.. Hvis du vil have den lidt tykkere kunne du evt købe 2, men mener at en enkelt var omkring 12cm tyk..

      Stort knus fra Lea 🙂

      1. Hei Lea! <3 Så hyggelig – takk som leser 🙂 Aaa jeg kan sjekke der også ja, lurt!! Tusen takk 🙂

    4. Hei! Hvis du noen gang har bodd på et Sofitel-hotell, så trooor jeg kanskje du mener det de har i sengene der? De er jo kjent for sengene sine og de selger faktisk også alle komponentene til de, jeg tror den typen dynelignende overmadrass du leter etter kalles Featherbed 🙂 http://eu.soboutique.com/en/mybed/featherbed

    5. Jeg vet ikke hvor du kan finne den, men jeg tror det er en Futon madrass du er på utkikk etter? Blir kjempefint! Lykke til 🙂

    6. Hei fine deg! Hvor er genseren fra Nike fra? Eventuelt hva heter modellen? Så fin, og nydelig farge! Ha en strålende lørdag ❤️

      1. Hei, jeg kjøpte den hos Anton Sport 🙂 Vet ikke navnet dessverre <3 Klem og nydelig lørdag til deg!

    7. Hei 🙂 Vet ikke om du mener Futonmadrass? I så fall søk på dette, så får du opp ulike alternativer. Evt har stylehouse noen 🙂 Ha en fantastisk dag!

    8. Hei, Lene! Synes det settet var så fint, men klarer ikke å finne det på nettet… hvilken butikk kjøpte du det på? 🙂

    9. Hei fine Lene har du mulighet til å se hvilken modell genseren er, eller hva den heter? Ha en nydelig dag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg