Workout at home

God morgen godtfolk ♥ Ikke lenge siden jeg slo opp øynene, men har allerede fått på meg treningstøy, litt frisk blush i kinnene, og laget meg en deilig morgensmoothie. Straks bærer det avgårde til PT Helle, og tre møter på rappen etter det. Hei hvor det går!

Igår startet jeg på en liten rutine, som jeg gjerne vil prøve å gjøre fast de dagene jeg ikke trener hos Helle. Nemlig å få til en liten treningsøkt hjemme på stuegulvet. Har alltid synes at det har vært et ork, men nå er jeg så innstilt så nå tror jeg det skal gå bra. Og er jeg like flink med trening som med kosthold så tror jeg resultatet skal bli strålende.

Uten navn-5Hvordan motivere seg for hjemmetrening //

Stå opp en time tidligere enn vanlig. Det er lett når det er så lyst ute!

La treningen være det nest første du gjør om morgenen.

Start dagen med å lage en god smoothie. Cottage Cheese, kokosfett, litt banan og avokado holder deg lenge mett.

Uten navn-1Ta på deg freshe treningsklær, selv om du er hjemme. Det gir en indre motivasjon. Lover!

Plugg god og energirik musikk i ørene.
Uten navn-4Bestem deg gjerne i forveien for et fast program du skal kjøre. Igår trente jeg bein og mage. Mageøvelser som Gard laget for meg, og utfall med Kettlebells som jeg har liggende. Kjøpte de på XXL for en stund tilbake. Imorgen blir det armer og mage. Det er så fort gjort, 30-60 min så er det gjort. Trenger ikke være lange økten.. Jeg lover deg at du kommer til å føle deg litt bedre, og å starte dagen med og vite at du faktisk allerede har unnagjort en liten økt, det er en god følelse!

Blitt sprek også nå! Haha, neida.. Ikke stått på hendene siden jeg var liten, godt at Gard var hjemme for å hjelpe meg litt i gang.. Ellers hadde jeg muligens ligget med brukket nakke nå, hehe..

Uten navn-3
Ha en NYDELIG dag!

 

13 kommentarer
    1. Så flink du er Lene. Du ser flott ut! For min del blir det trening etter jobb, når jeg må stå opp kl 05.30 🙂

    2. Du har ikke lyst til å legge ut øvelsene du gjør hjemme?:) både her, og på armer? tenker på hvordan utstyr du har og bruker hjemme:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg