#Workout

HALLO! Jeg har hatt en knallstart på dagen. Med treningsøkt på SATS. Første gang uten Maren, og jeg synes faktisk jeg klarte meg meget bra! Å springe intervaller med Swedish House Mafia på ørene er helt fantastisk! Mine favoritter er : Don’t you worry child & Miami 2 Ibiza. I tillegg fikk jeg trent både mage, rumpe og lår. PUH! Så nå er jeg virkelig klar for kveldens morsomheter sammen med jentene! Vi skal på førfestpremiere på Tigerstaden, og vi får besøk av masse jenter hjem hit først. Så da skal jeg diske opp med noe godt, og gjøre det litt spennende her hjemme, viser dere senere! Idag fikk jeg testet ut mitt nye treningstøy fra X-life, love it! Jakke herfra // Tights herfra // Sko Reebook.. Craft har forresten inngått et samarbeid med Rosa Sløyfe, så om man kjøper klær fra Craft går 10 % av kjøpesummen til Rose Sløyfe! Idag har jeg laget den beste lunsjen, ååå nam! Proteinpannekaker, og det var faktisk helt nydelig. Og, bra når man trener, juhu! To fluer i en smekk .. Det er bare å blande ut to scoops med vann, og steke i vei! Gjort på under 5 minutter. Blandingen finner du her  (Produktene er sponset) Nå må jeg hive meg rundt, jeg skal vaske leiligheten, dusje, ordne meg, og lage til til jentene kommer kl 18! Gleder meg sånn til kvelden ♥ Snart helg!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg