Working girl

Hello mine søte! Da er jeg i full gang med jobb nr to, for dagen. Etter å ha sprunget rundt fra 9-12 på AMFI Moa for å få gjort ferdig noen ting, har jeg sittet bomfast ved spisestuebordet hjemme, nå har jeg jobbet i 3 timer, og har enda 5 timer foran meg. I love to work. Ja, det er sant :* Liker å ha mye og gjøre om dagene. Wii. Imorgen er det også jobbdag, også kommer etterlengtet helg, hvor vi skal HJEM til Midsund, ÅÅÅ – glede på jord. Over 2 mnd siden jeg så pappa, lillesøster, stemor og lille Bella voffsen. Gleder meg masse masse. Innimellom jobbingen på AMFI, snek jeg meg en liten tur innom BIK BOK, det er jo 50 % på alt der idag, så-jeg-måtte-jo-kjøpe-noe-ikke-sant ? :* News in my closet – hellooo :* Og så har vi tullet litt idag … Visste dere at BIK BOK har begynt å selge sko? Ser dere de rosa? Og så de svarte bak der? Også de grå bak der igjen? DE skal jeg ha. Men de hadde ikke igjen min str … Genser herfra // Sko J.C // Tights BIK BOK // Cuffs BIK BOK Jeg må skyndte meg å bli ferdig til klokken 20.00 ikveld. Vi har nemlig en utendørs boblebad date sammen med Sander (lillebroren til Rolf Ivar..) Skal bli deilig, kjenner at både nakken, skuldrene og ryggen trenger det nå. Også er det ekstra deilig når det er så høstete ute. Ha deeet fiiint !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg