Working girl?

Startet tirsdagen med morgentrening sammen med Malene. Deilig å ha noen og trene med synes jeg .. Man blir litt ekstra motivert da. Egentlig ganske herlig start på dagen, blir alltid litt bedre humør om man kommer seg ut. Selv om man holder på å fryse av seg både det ene og det andre .. Heh, hello winter! Ellers idag har jeg prøvd og samlet tankene, og tatt meg sammen litt. Fått gjort litt jobb, selv om jeg egentlig skulle gjort enda mye mer. Tankene sklir ofte litt unna det jeg prøver å fokusere på. Vanskelig og forklare, men .. Når man har det vondt, er det ikke alltid så lett å ta tak i tingene man burde. Men, jeg er ihvertfall på vei ut døren til Miinto nå, hvor jeg skal gjøre noe spennende i forbindelse med prosjektet mitt som snart kan snurres i gang! Deilig og komme seg ut! Tenker mindre da. Se så vakkert det er ute. Åh.. Kaldt. Men veldig veldig fint likevel. Ha en fin tirsdags ettermiddag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg