Workday

God tirsdag! Var oppe 06.30 for å ta ferge til Ålesund. Idag har jeg vært på AMFI Moa og filmet to videoblogger sammen med Josefin, i tillegg har jeg laget 8 videoblogg for AMFI sin blogg. I skrivende stund er jeg og Rolf Ivar på Egon og skal spise lunsj, sååå koselig å se han igjen. Har hatt det ganske gøy på jobb idag, som dere ser … Gått på ski inne på G-sport, hihihi .. Koser meg da! Her filmet vi langrennski, og en butikkansatt gav seerene tips om hva som er best å kjøpe når man skal kjøpe langrenn. Så jeg stroppet på meg både klær og utstyr for og gjøre det litt morsomt. Hihi.. Tullejente! Låner kameraet til Josefin litt, jeg har jo ikke peiling på filming selv.. Luen ble forresten med hjem, elsker den! Og mitt ordentlige antrekk ser sånn ut idag .. Kjolen er herfra. Nå kommer maten, idag blir det deilig fiskesuppe med laks og krepsehaler på meg. Mmm! Også må jeg jo være litt sosial når jeg først er sammen med Rolf Ivar. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg