With love from NY

Annonse – innlegget inneholder produktplassering for Oslo Skin Lab

Hei fra NY!! Nå har Mariaskatt vært her 10 dager allerede, herregud som vi har kost oss! Været har vært nydelig, vi har solt oss på rooftops, slappet av mellomslagene, gått i gatene, spist latterlig mye god mat (mest pasta!) Og virkelig bare hatt the best time! Jeg nyter virkelig hvert eneste sekund av hvert minutt i byen og føler meg skikkelig skikkelig hjemme her! This is my city now – I feel it!! Bare følelsen av å være her og ta inn alle inntrykk og nye mennesker hver eneste dag gir meg så innmari mye ♥

Idag startet jeg dagen tidlig med en sykkeltur (det har blitt min favoritthobby her) før jeg dro på treningstime på Switch Playground, elsk! Det må dere teste om dere skal hit. 1 time med forskjellige stasjoner, styrke, litt kardio og masse gøy energi. Man blir virkelig helt kjørt etter en sånn time. Etter det spiste jeg og Maria frokost på Banter som er et australsk frokost sted. Beste måten å starte dagen på er å komme seg opp tidlig, komme seg ut, trene og spise. Det gjør hele dagen for meg!

Det har vært superviktig for meg å ta vare på meg selv mens jeg har vært her! Søvn, mye trening, mye vann, sunn mat (om man ser bort fra mengder med pasta hihi) gode hudpleierutiner, solfaktor og ikke minst min daglige dose av Kollagenet The Solution fra Oslo Skin Lab. Det er så viktig å forebygge og kanskje ikke alltid noe alle tenker over og har fokus på? Nå som jeg har rundet 30+ så har jeg blitt mye mer bevisst på dette. En liten pakke kollagen hver dag som jeg blander ut i enten kaffe, juice, smoothie eller lignende. Om sommeren blir vi ekstra utsatt for den sterke solen. Det er derfor ekstra viktig at man booster huden med kollagen, samt beskytter huden med solfaktor for å forebygge de negative effekten UVA strålene har på huden vår.

Kjøp en pakke med Kollagenet The Solution her (28 stk) til 199,- (dere får altså 65% på første pakke!) 

Det er viktig å ta vare på huden sin når man kan ♥


Forrige uke bestemte jeg meg forresten for at jeg skal fly hjem til Norge sammen med Maria, så vi flyr faktisk allerede idag! Nå har jeg vært her i 6 uker, og hadde ingen plan om når jeg ville til Norge igjen, men nå blir det en liten svipptur hjemover. Jeg kan nesten ikke snakke om det en gang for jeg har kjærlighetssorg allerede. Vil IKKE dra! Det er vel en bra ting det da, at jeg trives så godt at jeg ikke vil reise. Men jeg har bestemt meg for å dra hjem nå en tur, jeg skal hjem for å pakke litt om, møte vennene mine, jobbe litt, og få kicket i gang businessen til høsten, reise en tur til Italia – og så skal jeg tilbake hit i august!! Weeeee! Så jeg har jo ALT å glede meg til. 

Og nå er det bare å gjøre seg klar for flytur (aiaiai så lite lyst jeg har) Misforstå meg rett, jeg savner alle hjemme så mye og gleder livet av meg til å se de igjen, men jeg føler en sånn tilknytning til NY her at jeg bare vil ta med alle mine nærmeste og putte de på Manhattan <3 Planen er at jeg skal finne meg leilighet her og være her i høst, jeg hadde mange mål med denne turen og ett av de var selvsagt å se om dette her er noe jeg virkelig ønsker og vil. Og det vil jeg. Blir bra og dra seg selv litt ut av NY-bobla forå kjenne på hvor mye man har lyst tilbake (for det vet jeg at jeg vil, og skal) <3

Det blir fint med en tur hjem og litt påfyll av kvalitetstid sammen med venner. Henriette, Egil og gullguttene Noah og Elliot er i Oslo nå så da skal vi endelig få være sammen igjen. 

Vi skrives fra Norge, og da skal jeg lage en skikkelig update på hvordan livet har vært her de siste 6 ukene! NY I LOVE UUU <3

5 kommentarer
    1. Hei! Synes du kollagenpulveret hjelper? De randomiserte studiene jeg har sett, er ikke så bra…
      Oj, hjem til Norge? Hadde ikke du leid leilighet i NY? Kom du ut av kontrakten?
      Takk for restauranttips, skal til NY neste høst med jentegjengen.

    2. Gøy å lese oppdateringene dine fra NY. Ser ut som du storkoser deg! Hvordan gjør du det iht. visum? Trodde man bare fikk type 3mnd’er på vanlig turistvisum til USA?

      1. Hei! Så hyggelig 🙂 Ja, turistvisum! Nå var jeg der kun 6 uker, så det var ikke noe problem <3 Klemmer til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg