Winterwonder-Oslo

Hallååå! Jobbet til klokken 02 i natt med å pakke bestillingen, og så var det opp klokken 07 for å pakke mer. Jeg og Malene skulle egentlig starte dagen med trening, men vi ombestemte oss, og tok sol istedet. Litt dårlig samvittighet for det? Ja .. Men, det gjorde seg virkelig med 20 minutter i solen, energiii! Ihvertfall når det er så kaldt som det er ute nå. Vannet nedenfor her er helt fryst til is .. Nesten sånn man kan gøy på skøyter her nede .. Men bare nesten. Elsker jakken, den er fra X-life, Röhnisch. Sååå god og varm, og perfekt til dager som dette. Nå har jeg nettopp laget meg verdens BESTE salat til lunsj, og skal til å jobbe med butikken. Pakkepakkepakke ♥ Mine favoritt ingredienser.

  • Ruccola
  • Rødløk
  • Fetaost med soltørket tomat
  • Tomat
  • Agurk
  • Salt, pepper og gourmetblanding
  • Kylling og bacon

Jeg holdt faktisk på å spise meg ihjel her et lite øyeblikk, men måtte ta meg sammen – må jo spare til Malene slik hun kan komme hjem til deilig salat hun også! Anbefaler dere absolutt å prøve ut denne. Nommenom!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg