Winter wonderland

Det snør, det snør – tiddelibom  ♥  Det har snødd i hele natt, og i hele dag – og det er jo ganske koselig i grunn . . Ihvertfall når man sitter på Hendrix, blir dullet med – og ser på snøen som daler ned utenfor. Nå skal jeg bli hårfin igjen, og jeg gleder meg allerede! Lenge siden jeg har vært hos Malene og fikset meg nå. Så extensionsene skal ut, fargen skal freshes opp, stripene skal i, og så skal jeg tilbake til sånn jeg hadde det før jeg fikk ombre. *Gledesegmassevis* Flinke, snille Malene som fikser meg! Her er dagens i snøværet ♥ Jakken er fra Styleway / Veske Cubus / Jeffrey Campbell / Skjerf Cubus Og to søte jenter – Lenita og Malene. Ellers idag har jeg vært på lunsj på Olivia sammen med Siv June som jeg skal jobbe sammen med på make over dagen, så vi har sett gjennom alle de fine bidragene deres til påmeldingen. På søndag kårer vi en vinner. Ikveld er det duket for den offisielle åpningen av OFW på Astrup Fearnley, det gledes! Har dere en fin mandag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg