Winter highlights

God morgen til onsdag, halveis i uken allerede ♥ Jeg har jobbet siden klokken syv, og i ettermiddag kommer Helen for å bake sammen med meg. Da står macroner, sjakkruter, muligens kakemenn og julemusikk på planen. Gledes! Jeg har en liten nyhet som jeg vil dere, og det er at jeg snart kommer til å ta inn Nelly produkter hos byleneorvik.com – så spennende! Ikke bare selve Nelly brandet, men alle merker som Nelly selger! Som sagt så har jeg store planer for byleneorvik, og dette er bare begynnelsen. Et brand blir til to, så nå selger jeg snart både BIK BOK og Nelly. Utrolig gøy å se på tallene at så mange av dere klikker dere inn på bylene hver dag, det gleder meg ♥ Gir selvsagt beskjed så fort produktene er online, og kanskje det vanker en liten rabattkode som “åpningstilbud” også, you never know! I mellomtiden vil jeg gjerne tipse om at dere kan få fra 30 – 70 % på en rekke DIGGE produkter hos Nelly nå, og dere får pre-access før alle andre ved å gå inn her – og skrive inn HIGHLIGHT70 for å åpne salget. (Dette er kun tilbud som gjelder ut 15 Desember) Dere spør meg om gavetips- og her kan dere finne massevis av fine produkter til søster, mor, venninne- eller kanskje noe til deg selv også, Mange fine produkter til en billig penge ♥ Jeg vet ihvertfall selv at jeg alltid blir glad for myke pakker.  Adlinks | Creme teddy | Maxi cardigan | Pudder turtleneck | Creme chunky turtleneck | Grey Sweater | Sneakers | Black boots | T-shirt | Handbag | Black fuzzy sweater | High sneakers ♥ Nå får jeg fortsette på alt arbeid som jeg må gjort unna, og jeg gleder meg så utrolig til de kommende dagene, imorgen har vi invitert en rekke venner på julemiddag her hjemme hos oss, fredag er det jentejulebord og lørdag-søndag skal vi på Vann Spa i Strømstad sammen med Henriette og Egil. Mye å glede seg til med andre ord, og desto større arbeidsmotivasjon for å komme i mål. Fin dag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg