Winners : Max Factor Skin Luminizer

Annonse Så gøy at så mange av dere deltok i konkurransen om å vinne Max Factor sin nye Skin Luminizer foundation. Jeg har kåret 5 vinnere, og her kommer de : Nina, Juni, Fatima, Andrea og Maiken. Dere har fått mail, gratulerer! ♥
Dette har blitt min nye favoritt foundation nå- og jeg har anbefalt den videre til venninnene mine også. Jeg har testet mange foundations opp igjennom, men denne ligger faktisk på topp hos meg. Og til å være så rimelig, er jeg faktisk overrasket over at den kan være så bra! Dere får kjøpt den her til 179,- Legger ved noen før- og etter bilder hvor jeg har brukt fargen beige, som passer perfekt til min hudtone. Jeg har igrunn veldig fin hud, men sliter med litt rølige områder her og der, og det er der jeg bruker foundation til å dekke over. Og denne foundationen gjør jobben veldig bra.  Før : Etter foundation : Som dere ser, så dekker den godt. Så dette produktet for en stor tommel opp fra meg. 

Kan også nevne at Skin Luminizer Foundation er et produkt som gir en diskret varm glød, og en sunn, frisk look uten at foundationen synes på huden. Den har også som sagt en nydelig dekkevne, med hudpleiende ingredienser ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg