WINK

God søndag herlige mennesker! Vi startet dagen med film på sengen, deilig frokost, og enda en film. Totalt avslapping.. Nå har vi kommet oss opp av sofaen og klar til søndagsmiddag hos svigers. Hva gjør dere idag skjønne? Mange av dere lurer litt på hvilken øyensminke jeg bruker til hverdags og fest, så jeg tenkte jeg skulle vise dere. Jeg bruker sjeldent øyenskygge. Jeg bruker igrunn nesten alltid bare eyeliner. Tidligere har jeg brukt vanlig blyant fra Cubus/H&M, men nå har jeg testet en utrolig god en fra Coverbrands, som jeg har blitt kjempeglad i! En våtliner som ligner på en vanlig svart tusj! Utrolig god å påføre. Wink black marker finner dere her. Jeg bruker den både til hverdags og til fest. Når jeg skal ut, lager jeg tykkere og mer intense linjer – mens til hverdags er jeg litt mer forsiktig. I tillegg til denne bruker jeg bare mascara. Uten .. (Bustetrollet, hihi..) Til hverdags .. Til fest .. Enkel å drasse med seg på byen feks, istedet for å ha med seg øyenskygge og hele pakka. Loves it. Her i Ålesund har det forresten begynt å regne katter igjen.. Èn eneste liten dag med litt sol var det vi fikk, nei – nå er det på tide å komme seg ned til Osloen igjen, siden jeg ser at der skal det blir sol, sol og atter sol neste uke. Wiih! Drar imorgen eller tirsdag, klarer ikke bestemme meg. Frøken ubesluttsom. Nyt søndagen :* Kiss (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg