Wining and dining

Etter 11 timers arbeidsdag, er det på tide å belønne seg selv med en god middag ute og et glass vin eller to. I skrivende stund er jeg på vei ut døren ned til Olivia for å møte Birgit, hun som sminket meg til shooten for Styleway. Så det skal bli koselig å skravle litt med henne idag. Dessuten kjenner jeg sterkt behov for å komme meg ut.av.denne.leiligheten! … Selv om jeg har fått gjort masse jobb idag, så er det ingenting som å lufte hodet litt på kveldingen. Har på meg skjørt og jakke fra Styleway ikveld, vesken er fra Carla Saade. Vi skrives imorgen tidlig, DA er det trening. Eller da BØR det ihvertfall bli trening!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg