Wine and cheese

God morgen ♥ Igår fikk jeg handlet litt småting ute til terrassen, den er jo enda ikke ferdig! Og nå har jeg bestemt meg for å male terrassen lysgrå, tror det blir kjempefint! Og etter det, kan jeg endelig få vist dere bildene- blir så hyggelig der ute. Fikk tak i sånne søte små lyskuler igår, og stemningen der ute ble helt magisk på kvelden.   Fikk vært med pappa og Oda igår før de dro hjem, trist at de måtte dra- men hverdagen venter, Oda begynner jo i 9 klasse om få dager, spennende! Vi var en tur på IKEA og deretter på Sandvika Storsender, kjøpte med meg masse digg hjem. Ost, kjekt, melon og skinke, jeg og Gard feiret nemlig pittelitt noen dager på etterskudd, hadde 1 år og 1 mnd 9 August.. Hehe, ikke noe storfeiring da, men hyggelig og gjøre litt ekstra ut av det, bare for å markere ♥ Ble en svært hyggelig aften. 



5 forskjellige typer kjeks fra Sætre, supergode! Manchego ost, brie, babybell og vanlig krydderost- mmm. Melon og fenalår eller spekeskinke er noe av det beste jeg får, så digg til ost og kjeks. Fikk det servert mye i Calella når vi var der i sommer, friskt og godt. Passer også bra til forrett feks. 
♥ Trefatene er fra Unique Interiør Nå skal jeg koke meg egg og spise hjemmelagede knekkebrød, før jeg skal komme meg ut og gjøre forskjellig. Ikveld skal jeg på et event med Side2 og Moods of Norway, samt på jentekveld eller klubb hos Katrine, gleder meg ♥ Ha en nydelig torsdag – snaaaart helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg