Windows

Jeg følte for å legge ut en liten smakebit av leiligheten min. Men bare en liten.. HEAVEN – I love you IIIIIIH – jeg er så overivrig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gleder meg til å møblere!! Spennende. Jeg har masse planer :* Hva synes dere?? Jeg har forresten oppdatert salgsbloggen igjen! Jeg har tatt bilder og lagt inn på pc’en i flere timer, ahh – endelig ferdig. Selv om jeg har enda mer jeg kan selge. Det får bli en annen dag.. For nå begynner Grey’s! Så dere Idol forresten? I like :* Visst dere vil se hva jeg har lagt ut på salgsbloggen, klikk dere inn HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg