Win my makeup kit

Heisann superstjerner ♥ Siden jeg har hendene fulle med jobb, og ikke har tid til å oppdatere dere nå – vil jeg heller skjemme dere vekk med en liten konkurranse. 10 av dere får nå sjangsen til å vinne Yves Rocher kitet mitt som jeg satt sammen for noen måneder siden. I tillegg vinner dere også resten av produktene som dere ser på siden. En meget bra premie med andre ord. Alt dere trenger og gjøre : ♥ Legge igjen en kommentar om hvorfor akkurat DU burde vinne. (Ikke glem å legg igjen email adressen din) I tillegg har jeg fått enda en ny backstagevideo som jeg tenkte kanskje dere ville se. ELSKER musikken de har i videoen, ah. Feelgood sang! http://youtu.be/NrSdtzmNp5E Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg