Wide legs

Adlinks
PC265095-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAGenserbukseskojakke – klokke apple watch // på sko fra kolleksjonen får dere 400,- i avslag ved å bruke gavekort kode “gift” i tillegg til at dere også får fri frakt ♥


Her er antrekket jeg hadde på meg i går når jeg var på “jule-treff” med jentene på dagen i går. Så hyggelig å se alle igjen! Vi er hele 12 jenter, og 9 av de har barn. Noen har ett, noen har to og noen har tre, så i går var det full rulle ♥ Så koselig med kvalitetstid. På kvelden i går var vi ute, det var også superhyggelig. Nå er julebesøket hjemme over for denne gang, det har vært en helt fantastisk uke! Har hjertesorg for at vi skal dra.. Mange gode minner tar vi i hvertfall med oss, takk for en super jul family! Nå står fantastiske GEILO for tur. Kari & Poco – nå kommer vi!

Skrives fra fjellet. Håper dere har en fantastisk romjul!

6 kommentarer
    1. Hvem feirer Kari jul sammen med? Kos dere, dere er heldige Jeg har ikke foreldre å feire med, men har heldigvis annen familie som tar meg inn i varmen Men barndomsjulen med mamma og pappa vil alltid være et savn

      1. Med broren til Gard, kona og hennes familie 🙂

        Uff 🙁 Stakkars deg, sender en god klem <3 Godt og høre at du har noen som tar vare på deg. Håper du har hatt en fin jul tross alt <3 <3

    2. Lene, Lene. Lene! God jul og godt nyttår (snart) <3 Håper dere koser dere masse masse og at julen har vært helt super så langt, ser ihvertfall slik ut. Og den hunden da, SÅÅ skjønn! Dere kommer til å få det så fint sammen 🙂 Koser meg masse selv hjemme, bare så "kjipt" at tiden går så fort. Skulle gjerne "pauset" tiden litt, hihi.. Nyt tiden på fjellet med dine nære og kjære!

      1. LISAMOR <3 Goood jul og snart godt nyttår ja 🙂 Vi har hatt det heeelt supert altså, ingenting å klage på! Gleder meg til lille voffs kommer i hus 🙂 Så bra du koser deg, når skal du tilbake igjen da? 🙂 NYYYT resten av ferien <3 Klem

        1. Det forstår eg godt, gleder meg til å se bilder <3 Jeg reiser til Bergen igjen på lørdag eller søndag. Klar for å begynne ett nytt år. Tror 2016 blir veldig bra 🙂 Takk det samme, fine!

          1. Hurra for 2016 Lisamor, takk for at du er den du er og alltid kommenterer her inne <3 Setter pris på deg 🙂 Koooos deg i Bergen by <3 Smask

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg