Wide legs and fur

adlinks
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAFake fur – Never Denim – Bukse her – Sko her – Veske Chanel Boy


Hei lørdag og helg ♥ Kom nettopp hjem fra Døgnvill og lunsj-date med Gard sine venner fra Bergen, utrolig hyggelig! Digg med burger og fries. Nå skal vi snart hive oss i rundt igjen, en liten pust i bakken først.. I kveld skal vi nemlig feire Henriette sin 30-års dag med middag på Feinschmecker, og før det skal vi hjem til de en tur oppe på Bislet! Gledes. Kos med gode venner!

Håper helgen deres er fin!

16 kommentarer
    1. Kjempefint antrekk! Er buksa i tightsstoff? Er på utkikk etter en liknende bukse, og tror jeg så denne på bikbok her om dagen.

    2. Her er et spm om noe helt annet enn innlegget, men håper du kan svare fordet!
      Jeg har kjøpt lik sofa som dere har – Scandinavic på Bolia. Den blir veldig stygg på kanten foran når den blir sittet i.. Ullet “faller av” og samler seg i klumper foran på sofaen. Utrolig kjedelig å måtte støvsuge den hele tiden. Har dere opplevd dette med sofaen deres?
      Setter pris på svar!

      1. Vi har Sepia 🙂 Opplever ikke det på vår sofa faktisk.. Så rart, kanskje kundeservice har noen gode tips til deg 🙂 Klem

    3. Heihei! Du er fin! Men jeg venter på du skal finne tilbake til Lene-stilen jeg. Den stilen som bare er såå deg, som jeg leter etter inspo fra. Et par antrekk til nå blir litt kopi av fashioncherry, syns jeg..

    4. Lurer på hvor jakka på det niende bilde (Instagram) er fra? Kommenterte bilde men fikk ikke svar så prøver her å☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg