Who are you guys?

I går var jeg oppe i nesten 10.000 lesere! Hurra, jeg er smigret! Dere vet jo så og si ALT om meg og mitt liv, og jeg er så forferdelig nyskjerrig på hvem dere er? Utrolig hyggelig at så mange av dere følger bloggen min, føler jeg har 10.000 venner jeg, hehe.. Men, jeg skulle gjerne likt og visst…
 
Hvor du er fra ?
Og..
Hvor gammel du er ?

Det er jo dere som gir meg motivasjon til å blogge hver eneste dag, og det hadde gledet meg å få vite hvor i Norges land dere kommer fra, og hvilken aldersgruppe som interesser seg for bloggen min.

Hyggelig om dere legger igjen en kommentar og forteller meg dette, hihi.

Suss til dere favorittene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg