Whitney Port for BIK BOK

Før har vi hatt gjestedesignere som Jenny Skavlan og Charlotte Thorstvedt, og denne gangen har BIK BOK fått til ett samarbeid med selveste Whitney Port, kjent fra The City og The Hills. Utrolig kult, synes jeg! Hun har en ganske avslappet, kul stil – så jeg er utrolig spent på hva hun skal designe – gleder meg, iiih!! Jeg så henne da jeg var i Oslo sist, på flyplassen – men jeg var alt for pinglete til å ta bilde av henne, hihih. Veldig skjønn jente, da!

Kolleksjonen lanserer i oktober 2011, og Whitney skal være tilstede både i oslo og i Stockholm.


Skjønnhet!

Hun har sitt eget merke Whitney Eve, som blant annet har vært vist under New York Fashion Week.
Jeg gleder meg til å se hva hun har å by på, tror nok det blir veldig bra!


Hva tror dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg