White vs beige/grey

Jeg fortalte jo tidligere at jeg skulle på Ikea, og det resulterte jaggu meg i at jeg nå har skiftet trekk på sofaen min. Jeg har typen kivik, og der kan man bytte trekk om man ønsker det. Nå har jeg holdt på i flere timer og byttet om, omublert frem og tilbake, det endte opp med likt som jeg hadde det før bare at jeg flyttet sølvlampen bak sofaen. Jeg har følt litt på at hvitt og hvitt og hviiiitt ble litt kaldt, og ville ha litt mer lunhet nå som vinteren er her. Det hvite trekket kan jeg evt dra frem når våren/sommeren kommer. Det er ikke helt ferdig, jeg skal ikke ha de beige putene, men hvite. Så nå må jeg på putejakt de nærmeste dagene. Før Når jeg ser på bildene nå, så synes jeg nesten det var litt “rotete” før .. Med alle fargene på putene osv.. Rart hvor blind man kan bli på sånne ting … Etter Tror kanskje jeg skal bytte ut bildet over sofaen og heller ha det i gangen.. Og, så er jeg på utkikk etter sånne deilige hvite “pels” puter. Si fra visst dere vet hvor jeg finner det! Er det H&M home, tro? Hva likte dere best? Ha en herlig kveld, hjertene mine <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg