White summerdress

Hei fininger ♥ Tusen takk for så mange koselige kommentarer igår, gleder hjertet mitt når dere gir litt lyd fra dere. Vet jeg også må ta meg selv litt i nakken, og være litt mer kreativ – men det er ikke alltid det er så lett i en travel hverdag. Og det er ikke alltid man klarer å være superkreativ heller, så da blir det gjerne litt korte, lette innlegg. Men som sagt, så skal jeg prøve å skjerpe meg litt jeg også ♥ Fikk endelig min nye favorittkjole i posten tidligere, perfekt sommerkjole både her hjemme i Norge og i USA, reiser jo snart! Detaljene i ryggen er så ufattelig fine! Synes disse kjolene er finest til oppsatt hår, selv tenker jeg å ha en ball på siden med litt krøll i luggen. Viktig å få frem ryggen uten at håret henger over. Kjolen får dere her / Skoene er fra Zara (adlink) Om været blir bra imorgen, tenker jeg å ta den i bruk allerede da. Vi skal på taket på The Thief på True Blood screeningevent med Trueblood inspirert mat og Bloody Marys, så det kan jo bli en spennende kveld ♥ Hva synes dere om kjolen, da? NB! Nytt STYLEWAY salg : – 70 % på ALLE produkter Siden det er sommer, og alle butikker rundt om har store sommersalg, kan vel ikke jeg være noe verre. Så jeg har bestemt meg for at ALLE produkter hos Styleway ( – paljettjakkene) settes ned til -70 % !!! Det er så hinsides billig. Her er det bare å benytte seg!! Salget finner dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg