White summer days

IMG_1595

Elsker denne hvite flared jeansen! Bare synd det ble et kortvarig forhold oss i mellom. Klarte selvsagt å feie ned rødvinsglasset mitt etter noen timer.. Så det var den buksa! Typisk Lene.. Veldig fint med hvit flared jeans nå til sommeren, kan kombineres med så mye! Hæler, sandaler, sneakers.. Kan få så mange forskjellige, og interessante antrekk ut av en sånn bukse, så jeg må nok gå til anskaffelse av en ny ♥

Her er antrekksbilder fra forrige torsdag når vi var på Taket sammen med Gina Tricot. Nye takterrassen til Steen & Strøm som jeg bare elsker, fullstendig elsker. Skal dit imorgen på Elle fest, og på lørdag på Bubbles & Brunch. Skjer mye gøy der oppe fremover, anbefaler å ta en tur om dere skal ut med jentene en gang!

IMG_1615
IMG_1618
IMG_1645IMG_1621  IMG_1638
Jeans fra Bik Bok – sko Nelly – topp Zara – veske YSL – briller Prada – choker hjemmelaget

Var og snek til meg litt shellac på tærne forrige uke også, kjekt med en fresh farge nå på sommeren, i tillegg så varer shellac på tærne utrolig lenge! Tusen takk til de snille jentene på S&M! (Sponset behandling)

Nå skal jeg gå en lang tur med Levi før jeg skal på workshop i 3 timer ♥ Spennende tider!

27 kommentarer
    1. Ikke sikkert buksen er ødelagt! Hvitvin nøytraliserer rødvin:) Aller helst bør man ha det på med en gang man søler, men prøv å helle ett glass over flekken og la det ligge i 30 min, før du vasker buksen i maskinen med en dæsj vanish flekkfjerner i tillegg til vanlig vaskepulver 😉 Håper det ordner seg! 😀

      1. Neida, den var nok ikke det – jeg har fått vekk rødvin før mange ganger! Men det ble til at jeg fikk en ny jeans av Gina og rett og slett la den igjen, fordi jeg ikke orket å drasse på en bukse full av rødvin resten av kvelden, haha.. Jeg er litt håpløs! 😀 Men hvitvin fungerer faktisk veldig godt også 😀 😀

    2. Har du prøvd zalo på rødvins flekken? Jeg klarte en gang i parken å søle rødvin over hele det hvite skjørtet til venninnen min. Dagen etter hev vi på masse zalo og litt vann, lot det virke litt før vi vasket det i maskinen. Ble helt hvitt igjen. Zalo funker til det meste 🙂

    3. Vanish reddet den hvite buksa mi fra et glass rødvin 😀 Legg den i bløt i et par timer og vask med vanish i vaskemaskina i tillegg, funker som gull 😀

      1. Ja, det gjør jo det heldigvis, men jeg la den igjen på festen og fikk ny jeans av Gina haha, jeg altså! Håpløs 😀

    4. Hvit bukse kan du jo legge i bøtte med vann/klor Evt vanish pulver. Gjorde det på skjorta til samboeren min som hadde ligget flere dager med fullt av rødvinsflekker – ble like fin 🙂
      Kult antrekk

    5. Like fin som alltid! Jeg sølte rødvin nedover hele siden av en kjole for 2,5 år siden… også hang jeg den inn igjen i skapet. Den var i chiffon og silke fra Acne og skulle håndvaskes. Nå i vår (!! Haha) fikk jeg somlet meg til å spraye på litt vanish (les: dynke) og deretter vasket jeg den på finvask 30 grader i maskin. Den ble HELT ren!! Verdt å prøve 🙂
      Elsker vesken forresten ❤️

      1. Oi så herlig!! Da er det aldri for sent tydeligvis 🙂 Problemet er bare at jeg ikke har buksen lengre 😀 Hehe, men takk for tips <3

    6. Er ikke taket stengt for vanlig party? Jeg ringte dit for å bestille bord men da sa dr at de leide kun ut til private selskaper;( ble såååå skuffet!

      1. Er det?? Å? Men det var jo åpning forrige torsdag…. Hmm, trodde det var for vanlig party og jeg 🙁

    7. Lene! Jeg må bare spørre hvor har du kjøpt hyllene du har hengt opp på badet? =D Håper veldig på svar 🙂 Kjempefint antrekk! Så kjedelig at buksa ble ødelagt :/

    8. Hvis du ikke får ut flekken, er det jo og en mulighet å farge buksa i en annen farge? Blir så dumt å kaste en så fin bukse:)

      1. Disse kjøpte jeg i Dubai 🙂 Vet ikke modellen, den heter noe med masse nummer 😀 Du kan se på Dior sin side! Klemmer

    9. Hei nydelig jente er du, og liker bloggen din æ lurer på kor har du kjøpt den greia du har rundt halsen? æ e ikke så flink i norsk 🙁 men håper du forstå mæ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg