White smile

Kom hjem for to små timer siden, har sprunget rundt på AMFI Moa i hele dag. Heldigvis stod middagen på bordet når jeg kom hjem.. Ah – det var deilig akkurat idag. Jeg fikk servert spaghetti a la Rolf Ivar. Kjøttdeig, løk, pølser, saus og ost.. Mmm, mett i magen nå, men ganske sliten av dagen.. Tok en runde med tannbleking etter middagen også, jeg skal bleke tennene hver dag i to uker nå, og er kjempespent på resultatet. Det er som sagt en stund siden jeg bleket tennene sist. Jeg har brukt litt forskjellige typer bleking, og har igrunn vært fornøyd med alle.. Nå har jeg gått tom for den pennen som jeg hadde sist, og tester ut en fra coverbrands, en type som heter smilelab. Denne pakken inneholder 14 strips. Dette er en veldig enkel og grei tannblekingsmetode, det er liksom ikke noe ork å bleke tennene.. Blekingen er strips, og ser sånn ut .. Det finnes en strips til tennene oppe, og en til tennene nede. Man klistrer de bare på tennene som et slags “klistermerke” og lar de være på 30-60 minutter. Jeg tar ikke mer enn 30 minutter om gangen. Har litt erfaring med at det kan ise litt om man bruker for lenge. Denne blekingen skal brukes to ganger daglig i èn uke, eller èn gang om dagen i to uker, og jeg har valgt den siste metoden. Da får tennene “hvile” litt også inni mellom. Man skal ikke gjøre noe før man har på stripsene, men etter man er ferdig, kan man gjerne pusse tennene for å få vekk all gelèen. Det står i bruksanvisningen at man kan oppleve små hvite flekker etter de første behandlingene, men det er visst helt normalt, og ikke farlig. Jeg har selv fått det to av tre ganger, men det går bort etter noen timer. Anbefaler alle å lese bruksanvisningen ordentlig før man begynner å bleke. Og dere kan lese litt ang de hvite flekkene under Q & A her. Denne blekingen er forresten proffesjonelt utviklet i samarbeid med tannleger og er beregnet til hjemmebruk. Denne blekingen koster 499,- men i èn uke fra og med idag, får dere 20 %!! Legg inn denne koden : 5acu9 Siden jeg ikke har bleket mer enn tre dager nå, ser man ikke så mye forskjell, men gleder meg til å vise dere det endelige resultatet! :* Nå skal vi på kino!! Popcorn og snop – here I COME!!! Reklame

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg