White skirt

Hei dere! Startet dagen med å hoppe ut av sengen – og var nede på bussen 5 minutter senere, tok bussen sammen med Malene opp til Hendrix avd Frogner, og så satte hun i litt mer hairextensions på meg, hurra! Masse hår, deeet liker vi. Så har jeg og min kjære gått litt rundt på Karl Johan og i butikker i det fine været. Spist nydelig lunsj på Friday’s i solen, og underskrevet kontrakten for den nye leiligheten. Åh, dere! Den er så fin. Gleder meg ihjel til 1 september, hurra! Tror Rolf Ivar også ble litt småforelsket i den, så regner med han kommer eeeenda oftere på besøk nå! Idag tok jeg på meg mitt deilige nye skjørt fra Zara   Skjørtet koster bare 279,- på Zara, utrolig billig for ett sånt skjørt synes jeg. Kupp! OG det er helt nytt. Finnes i beige, svart og mintgrønt. // Beltet er fra Mango // Topp & Briller BIK BOK // Sko Nelly. Det ble litt forandringer i planene idag. Skulle egentlig være igjen i Oslo til onsdag, da planen var å dra hjem pga jobb i Ålesund. Men Rolf Ivar hadde store ønsker om å få meg hjem ikveld, og jeg er jo ikke så vanskelig å be – så Ålesund here we come again! Det blir bare for en uke denne gangen. Til helgen skal min venninne Lise gifte seg, og jeg skal ordne håret hennes, så utrolig gøy! Har dere en fin start på uken dere også?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg