White on white

God morgen ♥ Sitter i sengen halveis oppreist, trøtt som en strømpe! Gard måtte omtrent da meg opp av sengen da han skulle på jobb klokken 05.. Creds til han for at han klarer å stå opp så tidlig hver eneste dag! Nå er klokken litt over halv 6, og jeg sliter enda med å få opp øynene, hehehe. Idag drar jeg nemlig hjem til Midsund, Oda Sofie min skal konfirmeres i helgen, og det blir fullt hus hjemme hele helgen. Gleder meg sånn ♥ Vi skal bake kaker, forberede og bare kose oss. Gard kommer imorgen, men jeg drar en dag i forveien for å hjelpe til. Har ikke vært hjemme siden jul, så det blir fantastisk og komme hjem!

Igår hadde vi kundekveld på Steen og Strøm, viser dere bilder senere idag. Utrolig hyggelig, kjekt at så mange kom! Jeg og Henriette gikk og tok oss en matbit på Eat Thai etterpå, veldig kjekt med kvalitetstid ♥ Her kommer gårsdagens.

Uten navn-6DesktopUten navn-1 Uten navn-7Uten navn-2Skjørt Lene Orvik Collection (utsolgt) // Genser her // Veske YSL // Sko Kurt Geiger // Briller Quay

Nå må jeg se og få dratt kroppen min opp av sengen, få på meg noe klær og kaste i meg en smoothie før jeg må fyke ut døren til flytoget om 40 minutter. Vi skrives fra min kjære hjembygd!

13 kommentarer
    1. God morgen, Lene! Godt det er flere som er oppe tidlig, jeg bråvåkna kl 5, og da ville ikke kroppen sove mer. Da var det ikke annet å gjøre enn å stå opp, og nå er jeg akkurat SPRENGMETT etter en gedigen skål med havregryn og melk og frukt. Men du? Armbåndet og klokka du har på deg her, går det ann å få sett det litt nærmere OG vite hvor det er fra? 🙂 Ha en fin torsdag, og kos deg hjemme i helgen 🙂

    2. Hei, det kan jeg virkelig ikke huske at jeg har lovet 😀 ? Jeg hadde desverre ingen mulighet til å få tak i noe fra kolleksjonen for dere, før den ble lansert offentlig, så det høres veldig rart ut om jeg har lovet noe sånt 🙂 Skjørtet er desverre ikke mulig å få tak i lengre 🙁 Beklager.

    3. Jeg har veldig vanskelig for å forstå hvordan du kan tolke dette som et løfte fra Lene om å hjelpe deg..? Hun fortalte deg jo bare om HVOR du kunne få kjøpt skjørtet når det ble lagt ut. Det hun skriver kan vel kun beskrives som informasjon. Jeg satt klar kl 10 selv, og i likhet med flere andre så fikk jeg kjøpt skjørtet. Så opplysningene hennes er jo riktige. Det ble bare utsolgt før du fikk tak i det selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg