All white everything + light jeans

Herlighet – når man ikke har brukt bukse siden .. Ja, jeg kan ikke huske sist? Vi har vært så bortskjemte denne sommeren! Plutselig skiftet været og da er det alltid litt rart å skifte over til jeans og bukser. Likevel så er det jo utrolig fint med lyse jeans, både til sandaler og andre sommerlige sko. Lys jeans og sommerbrun hud? Jaaaa, det er jo veldig fresht. Så jeg har dratt frem min Levis Wedgie Straight som jeg elsker, så behagelig å deilig på. Fin både til skjorte, ullgenser og t-shirt! Elsker ♥

Skoene er fra Revolve, skjorten fra Zara og vesken er Cult Gaia ♥

Før sommeren kom jeg over en hvit bukse som jeg har stuet vekk og glemt helt av. Den er kjøpt på Zara og benlengden der er jo IKKE laget for meg på 164! Likevel var buksen så innmari fin så jeg nektet å gi slipp på den da jeg kjøpte den for lenge siden. Heldigvis har jeg en skredder rett bortenfor hvor jeg bor, så jeg snek meg inn der på lørdag og spurte fint om han ikke kunne legge den opp for meg. Og det gjorde han! Så fornøyd med den. Fikk virkelig mersmak på denne type bukse og tror det blir en fin ting å bruke utover høsten nå ♥ Jeg skal si fra om jeg kommer over flere fine! Zara har jo alltid sånne.

Nei høsten blir sesongen for Levis jeans og bukser som denne! Toppen er fra Nelly

Ønsker dere en deilig mandag – her skinner solen idag så idag er det skjørt-dag igjen!

11 kommentarer
    1. God mandag☺️ Helt enig med deg! Lyse jeans er så fint, perfekt å avslutte sommeren med og samtidig føle seg fin og fresh:)
      Men du, har du noen gode treningstips for mage og sidene (muffintoppene;) Jeg er like høy som deg men skulle ønske jeg hadde din midje, jeg er slank men skulle gjerne ha fått en mer trent mage og rygg
      Ha en fin dag videre!:)
      Klem fra Charlotte

    2. Oi, ser du har malt lysere vegg, lille man ser ser det meget lyst og fint ut. Nesten litt finere enn den mørke svarte veggen synes jeg 😀

      Når kommer bilder?

      1. Ja, jeg tror det blir veldig bra. Men er ikke fornøyd med fargen, så har vært og fått noen prøver idag. Lover å vise når jeg er ferdig <3

    3. Eg ønsker meg sånne fredagsvideoer tilbake! Var så koselig når du postet videoer, tror det var fredager, med ymse innhold. Som når du viste nye innkjøp, kveldens antrekk eller andre ting. Var så koselig med god stemning og uhøytidlig stemning 🙂

      1. Hei!! Hadde jeg det? Hm, kanskje? 😀 Skal bli flinkere til å lage sånne ja 🙂 <3 Stått litt stille her..

    4. Så fine antrekk ☺️ Jeg er veldig glad i å gå jeans så synes det er digg at den verste sommervarmen har gitt seg

      1. Takk Yvonne <3 Jaa det er deilig det og! <3 Spesielt når man finner noen man bare legger sin elsk på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg