All white everything

Processed with VSCO with s2 presetKjole Envii • Sko Nelly • Briller Prada • Veske Brics

God morgen ♥ Nå begynner Dubai å bli kraftig varmt, så på tide å komme seg hjem, hehe.. Vi har hatt det helt nydelig på tur! Konstant fint vær, masse bading, iskald drikke hele tiden, god mat, og mange hyggelige opplevelser! Så har vi jo hatt det veldig gøy når vi har kost oss på balkongen med vin og gale snapchat stories (Espen sine, hehe) Fin tur i godt selskap! Dubai er, og forblir en av mine favoritter!

På vei til stranden i går! All white, og ikke så praktisk med høye sandaler. Hehe.. Skulle egentlig være ved poolen men ombestemte oss, så det ble varmt nok til beina når jeg ikke kunne ha sko på stranda for å si det mildt. Neste gang pakker jeg uansett sandaler i beach-bagen ♥ Greit å være på den sikre siden!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Er så enkelt med det sjalet på hodet når man ikke orker å gjøre noe med håret! Må ha meg flere sånne. Håper søndagen deres er fin, jeg gleder meg veldig til og komme hjem til Levi, Gard og leiligheten vår ♥

10 kommentarer
    1. God søndag, Lenemor! Ser ut som dere har hatt det helt supert i Dubai. Det er virkelig et reisemål som står høyt på listen min 🙂
      Så fine Prada briller, hva heter modellen?
      Denne søndagen er så fin her i Bergen, sol her enda – skulle bare ønske temperaturen var litt bedre, hiih..
      Tips til en fin og enkel frisyre en kan ha på 17. mai? <3

      1. Hei babe!! <3 ÅH jaa, veldig. Dit må du! Hmm, det vet jeg ikke – men kan prøve å finne ut 😀 Er så dårlig på navn ass 🙂 Haha! Digg med sol, håper dere får det imorgen! Vet du, jeg er helt tom! Aner ikke selv hvordan jeg skal ha håret engang, iiik! 😀 Må prøve og google litt tror jeg 😀 Sorryyy babe <3

        1. Supert!
          Jaa, gleder meg så mye til morgendagen. Håper feiringen dokkes blir fantastisk. Bestis er frisør så vi får se hva vi ender opp med i morgen tidlig, skal snappe deg resultatet 🙂 <3 Lykke til med letingen, til oss begge, hihi..

    2. Hei Lene! Hvorfor kan man ikke se kommentarfeltet ditt lenger? Er det noe feil hos meg, eller har du valgt å ta det bort? 🙂

    3. Nydelig kjole! Hvor er den kjøpt og vet du om den er i butikken fremdeles? Er også beltet med? 🙂
      Stoor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg