White dress

GOD MORGEN! Igår fikk jeg endelig brukt kjolen min fra Nelly. Været var helt fantastisk! Og det er det idag også, elsker å våkne opp til strålende sol ♥ Ingenting er vel bedre. Sko herfra // Kjole herfra Igår bestillte vi bord på takterrassen på BAR Vulkan, og dro dit klokken 7. Strålende sol, utsikt, vin, venner og god mat – perfekt kveld. Ble værende på BAR til rundt klokken 01, før vi bestemte oss for å dra videre. Koste oss gjorde vi. Meg Mari, Carina og Malene ♥ Helen dro desverre til Sandvika igår, så hun ble ikke med oss. Kjenner jeg savner henne allerede. COME BACK! Nå skal vi ut å nyte solen fullt ut! De har åpnet badestranden på Tjuvholmen idag, woop woop – here we come! Men først skal jeg på Narvesen å kjøpe dagens Sunnmørsposten, for der er visst jeg! ÆÆ! Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg