White dress

GOD morgen! Meg og Gard sitter inne og koser oss i tordenværet, han ser på VM i svømming og jeg oppdaterer dere litt på gårsdagen ♥ Deilig og komme hjem igjen, alt for lenge siden sist nå. Og vi hadde en kjempekoselig kveld sammen med vennene våres igår! Og endelig fikk jeg brukt kjolen min fra Top Shop som jeg kjøpte i NYC. Sko fra Zara Endelig ble jeg reunited med min besteste Maria, har ikke sett henne på over 6 uker! Alt for lenge. Litt dårlige iphonebilder, skulle tro 5’eren var bedre enn som så … Meg, Gard og Erik kjæresten til Maria. Thomas og Emil (Emil Pevik (Facebook) er singel jenter!!!) Hihihihi. Maria og Egil. Ikveld skal vi feire bursdag til fineste Kaisa min, og det gleder jeg meg sånn til! Men først skal jeg en etterlengtet tur på Karl Johan ♥ Ha en KJEMPEfin lørdag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg