White dress









Kjole Asos – Sko Zara – Armbånd Zara God morgen! Ååå, solen stråler inn soveromsvinduet, og jeg skal snart på stranden med mine to gull Hege og Renate. For en dag! Og for en kveld vi hadde igår, det var så morro! Faktisk så morro at jeg glemte å ta bilde av alle gjestene og festen generelt?? Er så sint på meg selv. ALLE hadde jo svart og hvitt, hadde blitt tidenes minne med noen bilder av alle. Litt lei meg for det, men det gikk i ett.. Må jo ta seg ordentlig av alle gjestene sine, så da blir liksom alt annet litt glemt. Tok to bilder med telefonen, og det var disse ♥
En black and white partygjeng ♥ Var bare her igår, ble aldri byen. Synes det er mye koseligere når man faktisk kan føre en samtale uten og måtte rope utover hele utestedet.. Klokken 02 tuslet de andre seg hjem, og jeg var som en duracellkanin på kjøkkenet. Ryddet ALT, så gjett om det var digg å stå opp idag. Hihi. Nå skal jeg bare vaske hele leiligheten, ogsååå dra på stranden! Viser bilder av pynten osv etterpå ♥ Enjoooy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg