White and nude

Good morning! Våkner så tidlig her borte, så ivrig og giret at jeg snart ikke har tid til å sove .. Ut og oppleve, og jeg gleder meg til en ny og spennende dag. På agendaen idag har vi : Båttur rundt Manhatten, tur i Central Park og så skal vi til Top of The Rock / Rockefeller. Alle sier det er bedre å dra dit enn å dra til Empire State Building? Vil jo helst på begge, men vet ikke om tiden strekker til .. Solen skinner ihvertfall og jeg gleder meg sånn til å se NY fra utsiden, til nå har vi jo bare vært i selve byen. Spennende!! Her er gårsdagens antrekk da vi var og spiste på TAO på 5th Avenue. Elsker å mikse hvitt, gull og nude. Favorittfargene! Kjolen er fra Cubus / Blomsterkrans BIK BOK / Strappy Sandals Zara / Veske Cubus / Gullarmbånd&ring Forever21. New York City er så nydelig når det er mørkt. Et syn for øyet! Her er vi på 5 th Ave. Jeg er fortsatt like begeistret for Yellow Cabs! Minner meg sånn om Sex and the City, Apropo! Vi tenker oss å dra på Sex and the City touren, er det noen som har gjort det før?! Er det bra? Drinks before dinner! Silje, Helen og meg. Koser oss! Tone er fotografen. Alle var superfornøyd med maten og opplevelsen på TAO igår, så mye godt å velge i. Og interiøret .. Ah, SO pretty!! Nå skal vi ut å oppleve! Kommer ny oppdatering imorgen igjen, for når vi er tilbake på rommet igjen – ligger dere og sover søtt i sengene deres, hihi .. KISS xxx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg