White and mint


Skjørt Other Stories – Genser H&M – Veske Proenza Schouler – Sko Windsor Smith – Armbånd Zara God morgen fra E6! Vi kjørte fra Oslo for ikke så lenge siden, og er på vei hjem til Midsund. På lørdag skal vi i bryllup til en kompis av Gard ikke langt ifra hvor jeg vokste opp, så derfor kombinerer vi selvfølgelig det med en tur hjem. På søndag kommer mammaen til Gard og Poco også på besøk, og da skal vi møte mamma og Andreas- så det blir veldig hyggelig! På tirsdag / onsdag kjører vi videre til Bergen en tur, så dette blir 10-11 dager med familie, og det gleder vi oss masse til ♥ Nå står norsk sommer for tur, håper været er med oss! Nå stråler ihvertfall solen her.  Jeg blir så fort bilsyk når jeg ikke følger med på veien, andre enn meg? Så nå må jeg klappe sammen macen og fokusere her. Ellers går det ille, hihi.  Skrives fra Midsund ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg