White

Denne dressen er så meg som man bare får det. Jeg fikk den i bursdagsgave  – og ble så utrolig GLAD! Utrolig fin sammen som dress, både åpen med en topp / body under – og igjen med en fin blondebh under. I tillegg er jakken fin alene, og buksen er fin alene – så her får man mange antrekk ut av én dress. Jeg eeeeelsker den! Og så er den hvit da, hallo! Det er en hot farge fremover nå, gleder meg til jeg kan valse rundt i denne og pumps!

Dress fra Billie & Me – Sko Zara – Hårbånd Zara


Håper dere har det fint hjemme ♥ Her nytes ferien til fingerspissene. Det er så deilig og koble helt ut! Føler meg litt håpløs som ikke har oppdatert fra ferien enda, men. Det kommer. Mexico og Tulum er virkelig bare til å anbefale, og tusen takk for tips fra dere, de er gull verdt! Stor klem

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg