Where I grew up

Hei dere skjønninger ♥ Da var vi kommet oss hjem etter en utrolig deilig helg hjemme på landet. Planen var at vi skulle hjem til Ålesund igår, men vi hadde det rett og slett så koselig at vi ikke ville dra hjem. Så da hadde vi en helaften med grillmat, vin, kortspill og tvkos. Og idag har vi bare kost oss med sykkeltur i det nydelige høstværet. Dro til Ålesund ut på ettermiddagen og har spist hyggelig søndagsmiddag hos svigers. Geir disket opp med potetball, og jeg med muffins til dessert. Tenkte jeg skulle vise dere litt bilder hjemmefra hvor jeg vokste opp. En ganske koselig historie bak huset vårt . . Bestemor og bestefar bygget først, og da mamma og pappa giftet seg, fant de ut at de skulle bygge tett i tett med deres hus. Det var bare helt fantastisk og ha verdens beste bestemor rett ved siden av (bestefar døde før jeg ble født) og jeg og bestemor var verdens beste venner! Når søteste bestemor flyttet på sykehjem, tok vi over huset, slo ned veggene og pusset opp. Så nå har vi kjeeempestort hus, med 3 etg. Vi har 4 stuer, 3 bad, 5 soverom, elsker det! Men tør aldri være alene hjemme der da, hihi .. Pappa og stemor har beholdt bekledningen på gamlehuset, så utenpå er det litt gammelt, og litt nyere . . Litt av sjarmen, det. Og så har pappa bygget seg ny garasje, som er litt …. større enn huset, haha. Søting! Tomten vår er rundt om 4 mål, så vi har / og har hatt nok av plass å boltre oss på opp igjennom oppveksten . . Hihi. Med strandlinje, plommetrær, rips og solbær busker . . Love it! Vi hadde til og med rabarbra før i tiden. Husker dere? Rabarbra med sukker?! Åh, minner! Er så glad for den trygge og fine oppveksten jeg har hatt på landet. At jeg alltid kunne være ute i den deilige naturen, uten og bekymre meg for noe. Jeg får en helt spesiell ro og følelse hver gang jeg er hjemme. Tryggere og bedre plass skal man lete lenge etter ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg