When sky is the limit!

God, strålende mandag! Solen skinner og dagen ble kicket i gang med en økt på Barrys, sammen med ELLE! Digg, sosialt og påfyll med energi ♥

Happy bean!! ♥

På vei til Barrys idag, da jeg satt på trikken, gjorde jeg noe som jeg lenge har drømt om. Jeg fikk helt tårer i øynene der jeg satt for meg selv. I så mange år som jeg kan huske har jeg drømt om dette – og jeg har tenkt mer og mer på det det siste året. Idag gjorde jeg det!

Jeg bestilte en one way ticket til NEW YORK i  juni. Alene! Herregud, jeg føler meg sjukt tøff, spent, redd og alt på en gang. Men nå hopper jeg i det! Jeg tror NYC, menneskene, inspirasjonen og alt byen har å by på hjelper meg på vei til å kicke i gang business drømmen hvor jeg skal flippe leiligheter. Og det skjer når tiden er inne, og forhåpentligvis i løpet av året. Leiligheten er ikke solgt enda, og det er helt OK. Et lite set-back i planene mine i forhold til at business-drømmen blir satt litt på vent. Men den gode nyheten er at jeg ikke ser problemer, men løsninger. Leiligheten må ikke selges nå, og jeg kan jo likevel reise til NYC og følge den drømmen. Å flippe leiligheter skal jeg uansett selv om oppstarten kanskje blir til høsten og ikke nå. Det går fint! Alt skjer for en grunn! Det er mitt motto!

Jeg gleder meg SÅ VILT til å oppdatere dere fra hverdagen og livet i NYC! Det er så spennende og jeg føler at alt kan skje. Tanken er å bli 4-6 uker i første omgang, bo litt her og litt der, kjenne på hvilke områder jeg trives i. Jeg er LIVREDD! Ingen trygg grunn i form av familie eller venner – men heldigvis er jeg et sosialt og åpent vesen, så dette tror jeg ikke blir noe problem. Er det noen som leser bloggen min som bor i NYC?? I såfall møter jeg deg GJERNE for en kaffe. Hehe!

Nedtellingen har startet! Dette blir en spennende reise, og jeg gleder meg til å dele den med DERE!

Life is like a book. Some chapters sad, some happy, and some exciting. But if you never turn the page. You will never know what the next chapter holds!

37 kommentarer
    1. Omg! So happy to read that! I live in NYC and would be so happy to give you recommendations/meet you! Can’t wait to read about your adventures in the Big Apple.

    2. You go girl!
      Fy fader, du er tøff!
      Tipper du takler det kjempefint.
      Hadde jeg bodd i NY hadde jeg lett møtt deg for en kaffe

      Kan du ikke bare leie ut leiligheten imens?

      Gleder meg til fortsettelsen!

    3. Åååå! Så spennende Lene! Jeg skal faktisk til NY og bo rett utenfor byen i 2 semestere for å studere der fra August. Så om du fortsatt er der/kommer tilbake igjen så tar jeg gjerne en kaffe om du er interessert

    4. Hei, jeg har bodd i NY. De siste 13 årene har jeg tilbrakt alt fra 3 til 6 måneder i året der borte. Vil bare opplyse deg om at de amerikanske myndighetene er ikke begeistret for en enveis billett. Jeg kjøper alltid tur retur og forandrer hvis jeg må. Jeg er i NY alt fra 4 -10 uker om gangen. Bare et vennlig råd 🙂

      1. Hei! Ja, jeg skal kjøpe fleksibillett tenkte jeg <3 Men takk for tips snille deg <3 Er så spent!! Hvor har du bodd?

        1. Jeg har bodd i East Village ( veldig mye støy) I Chelsea, på Upper west side 90 th street og bor nå i Harle,. Jeg har aldri bodd på hotell, har leid leilighet i de 3 første områdene. I Harlem har jeg hatt egen leilighet de siste 5 årene. Tenker du og leie airbnb..?

    5. Jeg er i NY støtt og stadig pga jobb, kan gjerne vise deg litt rundt. (Selv bor jeg i LA) Har også en veldig god venninne som studerer på Columbia i NY som du må treffe.

    6. Jeg er i NY støtt og stadig pga jobb, kan gjerne vise deg litt rundt. (Selv bor jeg i LA) Har også en veldig god venninne som studerer på Columbia i NY som du gjerne må treffe 🙂

    7. Åå heier på deg! Blir gøy å se hva du får til! Digger at du gjør akkurat det DU vil Gleder meg til å følge deg fremover

    8. Wæææ så kult!! Det er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre selv en gang⭐️ New York er jo en helt fantastisk by! Gleder meg til å følge med på reisen❤️

    9. Spennende mulighet du har foran deg! 🙂 Hvilket visum reiser du inn med/trenger du for å drive med den businessen i USA?

    10. Lene, du er så tøff!! Skikkelig forbilde når det kommer til å tørre og følge drømmene dine. Klem

    11. Wow, så utrolig kult! Blir veldig spennende å føle deg på eventyret ditt fremover! Tok bachelorgraden min i USA og en av mine store drømmer er å bo 1-2 mnd i NYC og bare oppleve alt byen har å by på.. Det skjer nok ikke med det første, men en vakker dag!

    12. Hei!

      Bodd i NYC i snart 4 år, så bare å si ifra om du vil treffes på en kaffe eller noe annet gøy!☺️

    13. Lene! Enn at jeg ikke har sett dette før nå, favorittbloggen <3 Jeg bor i New York og har bodd her i snart 2 år. Har bodd over "hele" byen og utforsket mye. Hvis du vil møtes for en kaffe/lunsj/gåtur/exploring eller hva som helst en dag så hadde det vært kjempehyggelig! La til nummeret mitt i website feltet, bare å melde meg eller maile meg! Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg