When in Bergen

We do – datenight ♥collageIgår jobbet jeg hele dagen mens Gard var på jobb i svømmehallen, etter jeg var ferdig å jobbe, dro jeg til svømmehallen med Kari for siste finalene av NM hvor jeg var og så på Bærumsvømmerene, heiaheia!

Etter NM var ferdig var det duket for date på meg og Gard. Først spiste vi middag på Nama (anbefales, utrolig coolt asiatisk sted, looove it) og så dro vi på Magnus Barfor å så fantastiske Jurassic World. Altså, den var så bra den!! Den må dere se om dere ikke allerede har sett den. Kunne lett sett den på nytt idag jeg, elsker eventyrfilmer. Denne var faktisk ganske morsom innimellom også, fikk oss et par latterkuler. Kinoen var ikke ferdig før halv 12, og da bar det rett ut på Holmen med båten. Så koselig med en liten båttur når det nesten var helt mørkt ute, helt blikkstille på vannet og bare nydelig rett og slett.

Her kommer kveldens antrekk i sin helhet, med en digg jerseykjole fra h&m..

Uten navn-21Uten navn-22Uten navn-24Uten navn-26
Kjole H&M | Sko Nelly | Jakke Cos | Veske Chanel

Idag var første dag med ferie for Gard og vi sov helt til 10.30! Så digg ♥ Ellers daffer vi bare rundt i huset her, har spist god frokost, jobbet litt, støvsuget og nå skal jeg snart lage vafler og hjemmelaget jordbærsylte. Ferie er godt, selv om været definitivt ikke spiller på lag med oss.. Laa gå, vi koser oss inne!

Håper dere har det fint også. Love

2 kommentarer
    1. Veldig fine sko, har vurdert å kjøpe de selv, meen er de veldig stive og vonde å gå i og lukter de sånn “nelly fake” som mange av skoene deres gjør?- klarer ikke helt den lukten…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg