What’s in the box



♥ Luringen!

Jeg ønsket meg sånn denne vesken fra Gucci. Gard hadde pakket den inn i gråpapir med pakketeip, slik jeg overhodet ikke skulle skjønne hva det var.. Og han lurte meg jaggu godt! Jeg er SÅ glad for denne! Perfekt størrelse, og så nydelig fin.




Denne kommer jeg til å bruke masse fremover ♥

Av meg fikk han Islandstur, så vi drar avgårde tredje helgen i Januar, gleder meg! Blue Lagoon here we come. I tillegg fikk han Nudie Jeans, Samsøe Samsøe genser og hodetelefoner fra Bose – så nå har jeg en veldig fornøyd kjæreste her. Koselig! Vi fikk så mye annet fint av familie og venner også, viser dere det imorgen. Nå skal vi spise pinnekjøtt fra igår, og senere skal vi ha ost, kjeks, vin og spekemat kveld! Kos dere så mye.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg