What’s in the box?

Annonse i samarbeid med Glossybox


For en stund siden var jeg så heldig å få levert en Glossybox på døren. For de som ikke vet hva Glossybox er, så er dette altså et konsept hvor man betaler 179,- i måneden og får en Glossybox med 5 skjønnhetsprodukter oppi. Dette kaller jeg en god deal! ♥ Og gode dealer det liker vi girlsa, sant?! Hver eneste måned er det nye produkter og tema som går i tråd med perioden vi er inne i, jeg har fått novemberboxen “Blooming Winter” og er veldig fornøyd med produktene. De passer perfekt til tiden vi er i, både med tanke på velvære og sminke! Disse produktene har en verdi til 480,-

Boksen inneholdt blant annet disse produktene ♥

en foaming shower gel fra Rituals

– en liquid lipgloss fra Huda Beauty

– fuktighetskrem fra IVY AÏA

Jeg tar jo ofte deilige bad. Får meg til å slappe av og kose meg litt ekstra. Og da passet det veldig fint med en foaming shower gel som jeg kan putte i badevannet. I dusjen er den også perfekt, og så myk når den smøres på huden. Deilig, deilig! Og den lukter HELT HIMMELSK!

En liquid lipgloss som blir matt og sitter som støpt i verdens deiligste farge! “Crush” ♥ Så naturlig og fin. Minner meg om Velvet Teddy, bare lysere!

Tørrshampoooo on the go når man skal ut med jentene ♥ Lurt å ha for å style på litt ekstra volum i løpet av kvelden! Elsker!

Fuktighetskrem som er perfekt til å putte i toalettvesken uten at den tar irriterende stor plass. Den er ganske “fet” og gir huden fukt nå som det er så kaldt ute og huden lett blir tørr. Et must!

Og til slutt en “eyeshadow” pencil som jeg har brukt til våtlinjen og på lokket for en naturlig og glødete look. Kan også brukes som highlighter på kinnbein og under øyenbrynet.

Ved å bruke kode LENE20 – får dere 20% på alle abonnement-former. Dere kan se – og bestille abonnement her ♥

Jeg hadde nesten meldt meg inn nå, og deretter gitt desember-boksen i julegave til noen! Man får veldig mye for pengene ♥

8 kommentarer
    1. Jeg har opprettet et abonnement på glossybox. Allerede blitt trukket fra konto for 2 bokser men ikke fått en eneste boks enda. Kundesenteret svarer bare at de skal sende meg en e-post når boksen blir sendt fra dem. 14 dager siden jeg betalte for siste boksen. Hørt fra flere andre som ikke har mottatt varer fra dem…..bare så du vet hva du reklamerer for. Det er jo tyveri at de tar penger fra konto uten å sende varen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg