What a night!

Nå har jeg tilbringet hele 4 timer av mitt liv i ett Norwegian fly som ikke klarte å lande på Vigra pga snøbyger, hvilken snø? Vi snakker 5 cm på bakken her. Skulle trodd det var verdens undergang. Men ja, det var nesten litt verdens undergang for meg, livredd, nervevrak rett og slett. Har jo flyskrekk fra før, og den ble ikke bedre av at vi sirkulerte utenfor flyplassen i en halvtime, til slutt måtte vi snu å fly tilbake til gardermoen, rett og slett fordi vi ikke hadde nok drivstoff til å sirkulere mer. Høres dramatisk ut, det var det sikkert ikke for resten av menneskene på flyet, men for meg – og han som satt ved siden av oss, var det faktisk utrolig dramatisk. Hehe. Men, nå er jeg trygt hjemme – og jeg priser meg lykkelig for det. Hihi.

Lovet dere bilder fra helgen, men jeg orker rett og slett ikke begynne å sortere og styre nå, så det får bli noen få… Resten kommer imorgen.


Lørdagsoutfit fra BIK BOK / dress jakke Gina / sko Zara / fuskepels BIK BOK

Meg og verdens nydeligeste Henriette, savner deg allerede snuppa mi.


Gårsdagens outfit / korsett & skjørt fra h&m. Good night sweethearts, sleep tight.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg