WHAT ?!

Idag våknet jeg skikkelig spent, med sommerfulger i magen og et STORT smil om munnen, for en glede! Tenk at IDAG flytter jeg til hovedstaden. Da jeg logget meg på facebook, forsvant den gleden et lite øyeblikk. NOEN HAR ALTSÅ OPPRETTET EN PROFIL, OG BRUKT MINE (!!!) BILDER!!! Jeg synes det er forferdelig ekkelt, og FREKT ikke minst. Dette er tydeligvis en person fra Litauen, jeg har prøvd å oversette alle kommentarer osv i google translate, men det blir jo helt bakvendt. Folk er virkelig ikke sanne. Jeg er sjokkert. Profilen er selvfølgelig rapportert til Facebook, og mange har hjulpet meg å rapportere. Så får vi håpe facebook er raske og får ordnet opp i dette. Æsja. EKKELT. Surt fjes. 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg