We’re in heaven

Processed with VSCO with a5 presetNEI, ord kan ikke beskrive hvor fantastisk vi har det akkurat nå. Jeg elsker Dubai, og jeg vet at det samme gjelder for Espen! Første gang han er her, og han digger det. Vi er rett og slett i himmelen! Varmen, lukten av sommer, sol, palmetrær, rosévin, basseng, vått hår og lukten av verdens beste solkrem. AHH, er så godt! For kropp og sjel.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetStemningsbilder ♥ Det er typ 35-40 grader, men idag har det vært helt herlig pga deilig bris!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Vi kom frem i går kveld, og ble hentet av egen sjåfør, heldige som vi er! Vi er her i regi av Radisson, og hadde første natten på Radisson Blu Hotel, Deira Creek. På rommet ved ankomst fikk vi blomsterbukett og egen dødskul sosiale medier kake, artig! På torsdag skal vi flytte inn på Radisson Blu Marina, og disse to nettene her har jeg sjekket oss inn på The Adress Marina. Da ble Espen glad, hehehe. Hotellet vi skal flytte inn på ligger rett over veien her, så vi ser det fra balkongen. Her har vi nydelig utsikt over hele skylinen, og koser oss som bare rakkern! Vi har kost oss ved bassenget i hele dag.

Processed with VSCO with a5 presetFine utsikten, magisk! Nå skal vi på mitt favorittsted Siddharta Lounge!

Følg meg gjerne på instagram & snapchat for hyppige oppdateringer @ leneorvik

3 kommentarer
    1. Åhhh så heldige dere er, ser helt fantastisk fint ut i Dubai 🙂 Kos dere 🙂 Sol og bad litt for meg også a 😉

      1. Veldig <3 Hos Eger Skin Clinic 🙂 Jeg tar noe som heter Microblading, sjekk det ut – er helt supert! 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg