Well Done Nature

Annonse i samarbeid med Glossybox

Hurra – i denne månedens Glossyboks er det fokus på 100% veganske produkter. Mai boksen oppmuntrer rett og slett til en vennligere skjønnhetsverden. Med disse produktene føler jeg meg både ren og pen, fornuftig, jeg føler at jeg har fått masse fukt og til slutt at huden har fått en frisk glød, og en naturlig og delikat look. Jeg kan være fornøyd med mye, men når huden min er ren, fuktig og glødete – da føler jeg meg virkelig på topp. Jeg takler ikke tørr hud, eller at hud ikke får puste ordentlig under sminke. YES please til frisk og fin hud.

Produktene for mai kommer her ♥

Hvordan bruke produktene ♥

Steg 1 : Rense ansiktet med My Clarins sin RE-MOVE cleansing gel.

Steg 2 : 3-4 dråper med Superfood Facial Oil fra Elemis.

Steg 3 : Blande sammen Clarins sin RE-BOOST krem med glow serum fra Beautainq Beauty.

Et fantastisk underlag for en fresh look utover dagen. La dette trekke godt inn for sminke legges på og avslutt gjerne med en make up setting spray. Den gir også fukt på toppen av det hele. I boksen finner vi denne måneden også en liten parfyme (perfekt til å ha i vesken) med duft av tre, appelsin og krydder, mmm deilig ♥

Man får en fresh glød og huden ser fuktig og fin ut etterpå.

Alt dette får du for kun 179,-  i måneden. Esken inneholder alltid  5 produkter, en blanding av full  size og travel size. Husk at innholdet i esken kan variere ut ifra skjønnhetsprofilen du selv fyller inn når du inngår abonnementet. I  tillegg får dere 20% på boksen ved å bruke kode “LENESPRING20” – bestilles her ♥

5 kommentarer
      1. Hei! Ja, men det er lenge siden nå, så tror mesteparten er borte nå 🙁 <3 Men takk! Jeg har blitt litt flink å sminke de i det siste 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg