Welcome to the jungle

Annonse
Home ♥

Jeg elsker å være hjemme igjen i leiligheten. Det er så godt å komme hjem når man har vært så mye ute og reist. Bare de små tingene gleder meg, som husarbeid, rydde, vaske og styre litt ekstra slik leiligheten er fresh, lun og koselig. Høst-følelsen begynner allerede å snike seg på, og da koser jeg meg sånn inne med god mat, stearinlys og kos. Høsten er absolutt ikke og forakte for min del, er så mye å glede seg over. Nå har jeg fått nye, freshe postere fra Desenio inn her også – så nå føles det enda mer Lene-style! Jeg elsker planter, blader, kaktuser – og følte disse gav mer liv her inne. Den delikate rosafargen sklir rett inn blant mørkeblå suede møbler, cognac skinnstolen og de bronsefargede lampene. Digger posterene, de er uberkule! Så beholder jeg følelsen av sommer og jungel litt til ♥

Svart, grønt og hvitt er en skikkelig ELSK kombo, og jeg synes det ble veldig fresht til kjøkkenet.

Koden “LENEORVIK” gir deg 25% rabatt på posters mellom 29-31 august. Det er ikke 25 % på rammer og “handpickede” postere.
Rammer til postere : Jeg har størrelsene 50×70 (de to største på veggen) 30×40 (de på kjøkkenbenken) og 21×30 (den på bildet med morgenkaffen)

Ønsker dere en strålende tirsdag ♥

12 kommentarer
    1. Hei Lene.

      Jeg bare lurer på hvor den lange sitteputen på benken er fra?

      På forhånd takk for svar. Vennlig hilsen Camilla.

    2. Elsker denne farge kombinasjonen selv, og så gøy at du er tilbake fra ferie selvom jeg elsker å følge deg på snap mens du reiser <3 kommer det noen videoblogger i nærmeste fremtid forresten? Blir så glad av å se på videoene dine, haha! Vet ikke om dette er litt personlig, men har du funnet noen nye eiere til skjønne Levi? <3

      1. Hei hå! 🙂 Så bra du syns det 🙂 Ja det kommer snart :-* Stor klem og Levi har det kjempebra! 🙂

    3. Så kule Vurdere å klikke hjem noen lignende selv! Gleder meg til å se hvordan de passer inn i den nye leiligheten din også

    4. Hei!
      Kan forsette med shopping New in innleggene dine. Der du viser siste innkjøp. Elsket de innleggene 🙂

    5. Hei Lene! Jeg er en skikkelig coffee junkie og vurderer å kjøpe en bra kaffemaskin (med kapsler). Er det Nespresso du har? I så fall, hvilken modell og om du er fornøyd med den? Takk! 🙂

    6. Kan jeg spørre hvordan du har hengt opp plakatene? Vil kanskje tro at Frogner House ikke digger at folk henger opp ting med store ankere og skruer? Hehe. Har tenkt på å bestille plakater fra Desenio selv, men kvier meg fordi…gipsvegger…

      1. Hei, det hang noen bilder der fra før – så det gjør ingenting 🙂 Gipsvegger går fint! Bare å bruke gipsskruer det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg